pirmdiena, 2009. gada 10. augusts

Klienti NELASA mājas lapas... viņi tās SKENĒ !

Ikviena uzņēmuma īpašniekam vai vadītājam, protams, ārkārtīgi patīk stāstīt saviem potenciālajiem klientiem, cik daudz un dažādu piedāvājumu uzņēmums spēj piedāvāt un ko tik foršu uzņēmums nav sameistarojis...

Un ja tā ir klātienes saruna, tad visbiežāk atklātu garlaikotību pretējās puses acīs varēs ne ātrāk kā pēc minūtēm 10, tomēr, ja tā ir mājas lapa - diez vai Jums izdosies noturēt lapas apmeklētāja uzmanību ilgāk par pāris sekundēm ar informāciju, kas apmeklētājam bieži vien šķiet ne tik interesanta kā Jums...

Ir aprēķināts (pēc YouTube.com datiem), ka jebkurš skatītājs noskatās video pirmās 22 sekundes, pat ja video skatītāju neinteresē. Tātad lieki piebilst, ka gadījumā ar mājas lapu šis brīdis, kurā Jūs varat "centsties saķert" potenciālā klienta uzmanību, būs krietni vien īsāks...

Piekritīsiet, ka izaicinājums ir samērā liels, jo ir taču tik daudz ko teikt! Tomēr, lai būtu nedaudz vieglāk iztēloties apmeklētāja rīcību, zemāk attēlota "vidējā mājas lapas apmeklētāja acu kustības trajektorija"... un ar apmeklētāju interesējošu informāciju tomēr ir gana lielas cerības to ievilināt tālāk mājas lapā!


______________________________________________________________________

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru