Pirms kāda laika, apmeklējot visu laiku labāko semināru par uzņēmumu mārketingu digitālajā vidē (Z. Zaķis & R. Laķis), uzzināju daudz interesantu faktu un noderīgu atklāsmju, un ar dažiem interesantākajiem vēlos padalīties arī ar Jums.
- Pirms kāda laika jau gan tiku informēta, ka tuvākajā piecgadē strauji attīstīsies attēlu un video meklēšanas iespējas, tomēr iespējams iestrādnes jau mēs redzam šodien - jo YouTube.com ir 2. populārākais meklētājs aiz Google. Un YouTube.com arī var izveidot tādu kā savu profilu jeb mājas lapu, lai, piemēram, uzorganizētu kādu konkursu...
- Nevajadzētu arī aizmirst par eBay.com izmantošanu kā vienu no pārdošanas kanāliem.
- Būtu grēks informāciju par savu produktu vai uzņēmumu neiekļaut arī Wikipedia datubāzē, jo tad uzņēmuma mājas lapas reitingi Google meklēšanā ir augstāki!
- Facebook.com lietotāju skaits ir 200 milj., kas jau vien varētu būt iemesls vai nepadomāt arī par šī sociālā tīkla izmantošanu savas publicitātes celšanai tā uzlabojot arī uzņēmuma atpazīstamības rādītājus... jo arī šiet ir iespējams izveidot tādu kā mājas lapu jeb profilu bez maksas.
- Savukārt, ja Jūsu mērķa auditorija pamatā ir Latvija, tad noteikti būtu jāizvērtē arī Draugiem.lv piedāvātās iespējas (sludinājumu opcija ZIP.lv vai, piemēram, sava profila izveide).
- Attiecībā uz Google piedāvātajām bezmaksas opcijām: vai Jūsu uzņēmums ir atrodams kā atrašanās punkts www.maps.google.com? Ja nē - ir pēdējais laiks sevi parādīt digitālajai pasaulei, vēlams arī pievienojot bildes un/vai video un/vai papildus informāciju.
- Un noslēgumā - ja Jums ir sava uzņēmuma mājas lapa, noteikti būtu jāapdomā un jāizpēta kā izmantot Google AdWords & Google AdSense piedāvātās iespējas.
_______________________________________________________________
- Pirms kāda laika jau gan tiku informēta, ka tuvākajā piecgadē strauji attīstīsies attēlu un video meklēšanas iespējas, tomēr iespējams iestrādnes jau mēs redzam šodien - jo YouTube.com ir 2. populārākais meklētājs aiz Google. Un YouTube.com arī var izveidot tādu kā savu profilu jeb mājas lapu, lai, piemēram, uzorganizētu kādu konkursu...
- Nevajadzētu arī aizmirst par eBay.com izmantošanu kā vienu no pārdošanas kanāliem.
- Būtu grēks informāciju par savu produktu vai uzņēmumu neiekļaut arī Wikipedia datubāzē, jo tad uzņēmuma mājas lapas reitingi Google meklēšanā ir augstāki!
- Facebook.com lietotāju skaits ir 200 milj., kas jau vien varētu būt iemesls vai nepadomāt arī par šī sociālā tīkla izmantošanu savas publicitātes celšanai tā uzlabojot arī uzņēmuma atpazīstamības rādītājus... jo arī šiet ir iespējams izveidot tādu kā mājas lapu jeb profilu bez maksas.
- Savukārt, ja Jūsu mērķa auditorija pamatā ir Latvija, tad noteikti būtu jāizvērtē arī Draugiem.lv piedāvātās iespējas (sludinājumu opcija ZIP.lv vai, piemēram, sava profila izveide).
- Attiecībā uz Google piedāvātajām bezmaksas opcijām: vai Jūsu uzņēmums ir atrodams kā atrašanās punkts www.maps.google.com? Ja nē - ir pēdējais laiks sevi parādīt digitālajai pasaulei, vēlams arī pievienojot bildes un/vai video un/vai papildus informāciju.
- Un noslēgumā - ja Jums ir sava uzņēmuma mājas lapa, noteikti būtu jāapdomā un jāizpēta kā izmantot Google AdWords & Google AdSense piedāvātās iespējas.
_______________________________________________________________
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru